.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع نماینده آمل از وزیر راه

نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزير راه و ترابري تقصيري در سانحه هوايي اروميه ندارد زيرا وي از امكاناتي كه در اختيارش قرار مي‌گيرد، استفاده مي‌كند.

عزت‌الله يوسفيان‌ملا امروز درباره استاني شدن انتخابات در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در كميسيون شوراها طرحي براي استاني شدن انتخابات به تصويب رسيد.
وي با تشريح اين طرح مجلس افزود: در اين طرح انتخابات به نحوي پيش‌بيني مي‌شود كه كانديداها هم در حوزه انتخابيه خود و هم در كل استان راي داشته باشند.
نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبري از جمله انتخاباتي است كه رأي آن در كل استان مطرح است و كسب رأي در حوزه انتخاباتي به انتخابات فعلي مجلس و معرفي نمايندگان برمي‌گردد.
يوسفيان‌ملا در بيان نظر شخصي خود راجع اين طرح گفت: نظر شخصي ما بستگي به نحوه نگارش قانون دارد.
وي اظهار داشت: اگر اين قانون حق و حقوق همه مردم حوزه انتخابيه را در نظر بگيرد، بسيار خوب است ولي نبايد به گونه‌اي باشد كه به نفع شهرهاي بزرگ استان تمام شود.
عضو كميسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس گفت: بيان اين طرح، امر مناسبي است زيرا به هرحال 30 سال از عمر مجلس شوراي اسلامي مي‌گذرد بايد قانون‌ها با تحركاتي در حركت باشند، اگر قانون در حال سكون و ايستا باشد با آن مخالفت مي‌كنيم.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر وقوع سانحه هوايي اروميه و زمزمه استيضاح وزير راه و ترابري از سوي نمايندگان مجلس يادآور شد: نمايندگان مجلس هم درمورد سانحه هوايي اروميه و كشته شدن تعداد زيادي از هموطنانمان ناراحت هستند و آن را به دقت بررسي مي‌كنند.
يوسفيان‌ملا ادامه داد: مجلس در اولين جلسه خود در روز يكشنبه در خصوص احضار وزير راه و ترابري به صحن مجلس و درخواست توضيحات بحث مي‌كند.
نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بي‌تقصير بودن وزير راه در اين سانحه عنوان كرد: وزير راه و ترابري تقصيري در اين سانحه ندارد زيرا وي از امكاناتي كه در اختيارش قرار مي‌گيرد، استفاده مي‌كند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: بايد بودجه لازم براي ناوگان هوايي كشور و نوسازي و مرمت آن اختصاص يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1389
آيا با ناراحتي شما کشته شدگان سانحه هوايي اروميه زنده مي شودن؟
پس چرا از امکاناتي که دارد براي جاده هراز هزينه نميکند.
تا به کي مردم مازندران بايد شاهد کشته شدن مردم در اين جاده باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 دي 1389
اگر وزیر راه در مورد این سانحه مسئول نیست، پس چه کسی مسئول است؟ ایشان نماینده مردم است یا وکیل الدوله؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.